November 10, 2011

I'm not going cause I've been waiting for a miracle..

     Ma ei jõua talve tulekut ära oodata. Ma tahan kogu kupatust. Paksu valget lund, punaseid põski, elektrit täis juukseid(need käivad vastikult närvidele, aga on osa talvest), piparkookide ja mandariinide laadungit, verivorsti, uisutamist, jõule, jõulukaunistusi, jõulutulesid, päkapikke, raadiost kostvaid jõululaule, igaastaseid magedaid jõulufilme, mida eesti kanalid ikka ja jälle näitavad, uut aastat võimsa tuleshow'ga, oma sünnipäeva, kinkide saamist ja kinkide tegemist, külmaga kaasnevat "suitsujuga", mida soe hingeõhk tekitab, seda krõbedat jääd, mida on tore puruks astuda, jää peal komberdamist, lootes elu eest, et tasakaal alt ei vea ja piinlikku olukorda tekita, külma käes surres Raksuga mööda Pärnu linna uitamist, monsteritega Tallinna väravate all hängimist, lootes kuskiltki natukene sooja saada ja ma võiksin veel ja veel jätkata..
     Miks ei või lumi juba sadama hakata? Näiteks täna.. kenasti 11.11.11 on ka.. nii m a a g i l i n e oleks, kui esimene lumi just täna maha tuleks. Ja mis puutub kuupäeva, siis kavatsen ma täna, 11.11.11 kell 11.11 midagi soovida. Kui see ka täide ei lähe, siis ilmselt kaotan ma usu maagilistesse kuupäevadesse, sest tänane on ilmselt tõesti minu eluaja kõige erilisem kuupäevakombinatsioon.. 
     Ja väike informatsioonikild veel.. mina, Elena Selge, olen kenasti ajalooolümpiaadile mineja, kuigi ma enese arust ajaloos just k õ i g e helgem pea ei ole - meaning: on aineid, kus ma parem olen. Aga kui saadetakse, siis miks ka mitte. Hakkame Kapten Punajuusiga koos mingites eratundides käima vist või noo.. mina ka ei tea mis plaan täpselt on. Igatahes olen varsti Rooma spetsialist valmis. 
     Ja korra veel: KURAMUSE LUMI, HAKKA SADAMA JA KOHE! 






No comments:

Post a Comment