June 24, 2012

     Ma tahtsin üht pisikest uuendust veel mainida, mis ma alles paar minutit tagasi tegin.
     Nüüd saab klikkida "currently reading" all oleva raamatu pealkirjale, see viib teid goodreads lehele, kus on lühike kokkuvõte raamatust, hulga targemate ja kirjandusteadlikumate inimeste review'd, soovitusi lugejatele, kellele see raamat meeldis, ütlusi raamatust, teisi selle sama autori raamatuid ja muud seesugust. Kõik on küll inglise keeles, aga ma eeldan et suurem osa teist oskab inglise keelt nii hästi, et suudab praktiliselt kõigest kui mitte päris kõigest aru saada.
     Mul on seal kasutaja ka: siin
     Mul oli seal varem ka "read" listi all pisut raamatuid, aga ma kustutasin need ära, et n.ö uuelt lehelt alustada. "to read" all on raamatud, mida ma tahaksin läbi lugeda, kuid suuremat osa neist pole eestis/eesti keeles (mitte, et ma poleks nõus inglise keelseid raamatuid lugema).
     Igatahes üritan ma seda kohta nüüd aktiivselt uuendama hakata.

No comments:

Post a Comment