September 27, 2011

And if you lie you don't deserve to have friends..

     RETSIPÄEV I a.k.a TINKY WINKY, DIPSY, LA-LA, POOO - TELETUBBIES, TELETUBBIES! WOOHOO!

     Teletupsud siis, jah. Hommikul kogunesime siis toredalt kooli ees, kisasime ja laulsime ja tervitasime viisakalt direktorit ja muud seesugust. Jooksime tiiru ümber maja - kusjuures mul olid jalas mulle number suuremad kingad, mis jooksmise praktiliselt võimatuks tegid - ning pidime siis kätekõverdusi tegema. 
     Teisel vahetunnil oli see kurikuulus riidekett/riidehunnik kust ma häbeliku tütarlapsena suurt osa ei võtnud. No lihtsalt ei olnud väga tahtmist poolpaljana ringi joosta. Meie klassil oli igatahes kõige kõrgem hunnik ja kõige pikem kett - lisaks saime vist hümni laulmise eest mingisugused plusspunktid? Jooksime siis igatahes veel, seekord võimlas kenasti ringi ja mu kingad said veel toredalt oma suurust demostreerida. 
     Kolmas vahetund oli p i i n. Leidis aset siis see n.ö "rullimine". Ehk siis terve klass oli külg külje kõrval pikali maas ja järjest tuli hakata ennast üle teiste veeretama. Aja peale kusjuures ja ma ei kujuta isegi ette kui palju ma ennast seal igale poole ära lõin. Lisaks sellele kadusid mu kingad poole tee peal jalast ära ja see teletupsuantenn läks pisut kõveraks. Oleks see siis kõik olnud. Pärast pidime käpuli jooksma üle võimla ja oma ära kadunud asjad üles korjama. Tunnen siiani kaasa oma põlvedele, mida nüüd sajad sinikad kaunistavad. Pärast käed ja jalad värisesid kenasti. 
     Ja iga päev on selline nali ka veel, et kui keegi meie toredatest jumalatest vilistab, peame me midagi korda saatma. Seekord siis pidime vile peale tupsukalli tegema. Toredad klassi grupikallid olid. :) 
     Aga jään siis hirmuga ootama, mida eluheidikud endast kujutavad. Kujutan juba midagi jubedat ette. Mingipäev tuleb see rõveduste söömine ju ka veel. Oh joy - aga no vähemasti on rets.. mõnes kohes on see ära keelatud ja mõnes kohas lihtsalt väga mage. Seega on meil siiski vedanud. 

---

     Ja üks selline täitsa nukker uudis on ka, aga ma ei tea.. ei hakka vist sellest pikemalt rääkida. Lihtsalt tsiteerin empsi: "Täitsa perses ikka mis võib juhtuda.. libastub rattaga ja ongi kõik.." 
     Igatahes loodan, et vanaema saab varsti terveks. 

     PS: Mis puutub piltidesse minust tupsuriietes - kuna ma ise väga pilte ei teinud, siis ma ootan kuni keegi kuhugi midagi üles paneb ja siis teen ehk eraldi postituse ainult retsipiltidega. 
     




No comments:

Post a Comment