September 26, 2011

Every word you say i think i should write down..

     Ma olen nüüdseks veendunud, et ma elan kriminaale täis linnas ja ma isegi ei liialda. Alles millalgi reaalselt pussitati keegi praktiliselt kõrvaltänavas surnuks ja nüüd eile õhtul toimus bussis number nelikümmend(millega ma toredalt vähemalt kaks korda päevas sõidan) tulistamine - kusjuures kõige mugavamas ja uuemapoolses neljakümnes veel pealekauba. Mind õnneks bussi peal polnud ega midagi, aga nüüd on ikka äärmiselt tore majast välja astuda, eksole? Teades, et iga nurga pealt võib keegi noa või püssiga välja hüpata ja mind lihtsalt lõbusalt ära mõrvata. Aeg elada siis nii nagu iga päev oleks mu viimane.

---

     Pealegi suren ma oktoobris nagunii ära. Nimelt pean ma mingisugusel Antiik-Kreeka õhtul midagi filosoofiast jahuma ja oleks siis nii, et ma reaalselt ka tean sellest midagi, aga ei. Ma pean lisaks sellele veel ka Antiik-Kreeka filosoofiat tuupima hakkama ja see on üks paras mindfuck oma harmoonia saavutamise teooriate ja muu seesugusega. Pealegi ei meeldi mulle avalikult rääkida - mis seal siis ikka, et ma eelmine aasta kuskil kõnevõistlusel käisin. Kui ma kuskilt maha saan lugeda, siis pole midagi, aga reaalselt peast rääkimine paneb mu puterdama. Lisaks sellele on enne esinemist mu närvid alati reaalselt üles ütlemas. Selle all pean siis silmas seda, et mu käed ja jalad hakkavad värisema, peopesad tõmbuvad higiseks, järsult on väga palav olla ja tekib tunne, et ma võin reaalselt oksele hakata. Win.

---

     Mis veel? Ahjaa, rebaste koha pealt siis nii palju, et ma hakkan reaalselt balletti tantsima mingis kavas - mina, kui täielik puuhobune, balletti. Ma ei taha teadagi mis sellest välja tuleb. Nii palju kui täna proovi tegime, olen ma 90% osast seal nagu mingisugune pingviin ja siis 10% osast annan ehk pardimõõdu välja. Homme siis igatahes toreda teletupsuna kooli. Emps vist tegeleb hetkel allkorrusel selle tinky-winky peakolmnurga meisterdamisega? Sain isegi punase käekoti selle nalja tarbeks. Eega jah, homme saab tore olema.
     Lisaks shoutout for Ragne, kes peab homme teletupsuna ühte äärmiselt toredat raamatut klassile tutvustama. EDU!

     PS: Homme lisan siis toreda pildi enesest teletupsuna. :)






No comments:

Post a Comment