September 28, 2011

The fake scenes the plastic-made dreams..

     RETSIPÄEV II a.k.a GHETTOST TULNUD PUDELIKORJAJA

     Jah, täna oli siis see tore eluheidikute päev. Oma riietuse kohta ütlen siis niipalju, et.. tavaolukorras ei laseks ma ennast mitte mingil juhul sellisena avalikus kohas näha, aga jumalate jaoks kõike, eksole? Päev algas nagu eilegi kooli ees. Laulsime hümni, tegime pisut nalja ning siis tuli kooliring. Seekord "paarisrakendis" ehk siis põhimõtteliselt tuli joosta kellegagi käsikäes koos. Seekord olid mul toredalt tossud jalas ja seega seda jalanõude ärakadumise hirmu ei olnud õnneks.
     Teisel vahetunnil läks mängimiseks jälle. Nüüd saime nöörijupi, mille mõlemas otsas oli kahvel ning pidime seda terve klassiga riiete alt läbi libistama. Üks kahvel pluusikaelusest sisse, pluusialt välja ja klassikaaslasele samas kui teise kahvli riiete alt välja tirimiseks läks ja nii kuni kahvel kõigi riiete alt korda kaks läbi oli käinud. Õnneks kaasnesid eluheidikute teemaga lohvakad riided ja seega midagi hullu polnud. Aga siis sattusime meie Elery'ga ühe toreda jumala väljavalituks ja meid seoti teibiga jalgupidi kokku nii me siis pidime seal koos liikuma kusjuures ühte sammumine v ä g a raskeks osutus. Seega ongi nüüd sellest rapsimisest mu jala ümber selline kerge sinikavõru. Mis seal ikka.
     Kolmas vahetund leidiski aset see "koogisöömine", millest ma eelmise posti lõpus vist vilksamisi rääkisin. Õnneks mina selle maitset suhu ei saanud, sest meie klassi toredad poisid sõid seda nii isukalt, et tüdrukutest ainult paar tükki pidid söömas käima ja mina üks nendest ei olnud. Kuulduste järgi olevat seal olnud sprotid, sinihallitusjuust, ingver, koerakrõbinad.. midagi veel ilmselt, aga teised koostisosad mulle ei meenu. Joogiks oli keefir, mis kusjuures minu arust jumala hea on.
     Kolmanda tunni saime me vabaks, et Jumalatele tore lõunasöök valmistada - või noh, pigem sööklas laamendada, laudu kokku lükata, neid katta ja mässata seal. Tegime pastat, salatit, küüslauguleibu ja küpsisetorti, joogiks oli õunamahl. Niipalju kui me tagasisidet saime, olevat söök väga hea olnud. Kui kõik seal enam-vähem valmis hakkas saama, läks mingi seltskond õue füüsika klassi akna taha, tegi või vähemasti üritas teha inimpüramiidi ning laulis hümni misjärel nad füüsikaõpetaja eriti "sõbraliku" tagasiside osaks said.
     Neljas vahetund leidis siis reaalselt see Jumalate teenindamine ja kõik aset ning neljandasse tundi õnnestus meil kenasti pisut hilineda - õnneks oli õpetajatega läbi räägitud - sest lisaks kõigi ära saatmisele, pidime me veel ka lauad ära koristama ja söökla algse ilme taastama.
     Täna oli selle märguandevile tegevuseks põhimõtteliselt kuivsõudmine. Vile käis, pidime maha istuma - kus iganes me siis ka parasjagu olime - ning sõudmist imiteerima. Tänu sellele ja ka kõigele muule on mu liikmete-lihaste valu veel hullemaks läinud. Sinikad on praktiliselt igal pool ja käelihase olen vist ära tõmmanud kuidagi kahtlaselt. Aga eks need ole need lahinguhaavad. :)
     Homme on superkangelaste päev ja ma saan toredalt Batgirlina oma nahkhiirelikkust välja elada. Meisterdasin siin veel oma keepi ja värki enne. Igatahes olen valmis.
     Kirjutaksin veel üht-teist, aga *tstsss* pole see jutt kõigi silmadele mõeldud. Ehk hiljem, kui vaikimisvanne enam ei kehti..

     PS: Shoutout kõigile meie suurepärastele, pühadele ja äärmiselt armsatele Jumalatele. 10 A armastab teid. :)






No comments:

Post a Comment