October 11, 2011

"Do you know how long it takes before we die?"

     Ma olen ilmselgelt pisut laisaks muutunud siin vahepeal, aga no mida ühelt Rebelena Koheüldsemitteniiselge'lt muud oodata ongi. Üleüldiselt olen ma eelmise aastaga võrreldes kuidagi lohakaks ja hoolimatuks muutunud - hinnete, kooli ja kohustuste suhtes just. Kui eelmisel aastal näiteks kolme saades oli mul paanika ja ma otsisin meeleheitlikult viisi, kuidas seda parandada ning kui ma seda teha ei saanud, siis oli kõhus veel mitu-mitu päeva järjest selline vastik tunne nagu kõik oleks kuidagi väga valesti, siis nüüd on kuidagi üsna suva sellest. Kolm on kolm - suurt vahet pole. Mitte et mul neid palju kogunenud oleks, aga noo üks tuleb ikka ära jah.
     Lubasin rebastenädala pildipostitust tegelikult siin millalgi, aga ma pole viitsinud seda siiani teha, sest erinevatelt aadressidelt neid pilte otsida ei ole tegelikult sugugi nii lõbus, kui arvata võiks. Aga jah, igast päevast mõned pildid siiski tulevad.

     I päev




     II päev





III päev



IV päev




No comments:

Post a Comment