October 18, 2011

Don't let them find us or we're dead, so promise me, you won't leave my side..

     Homme siis Inglismaale, nii ulmeline kui see ka ei tundu. Saan esimest korda lennukiga lennata - kusjuures teen seda täiesti ü k s i - ja ilmselt ekslen pool päeva lennujaamades, üritades aru saada kuhu ma minema ja mida ütlema pean. Lennuk peaks kuskil kolme-nelja vahel minema homme, lend kestab kuskil kolm tundi vist ja meie aja järgi kuskil kaheksaks peaksin kindlasti kohal olema. Inglismaaga on ju tore kahetunnine ajavahe ka, seega ma reaalselt lähen siin kuskil kolmest lennuki peale, sõidan kolm tundi ja inglismaa aja järgi kell neli olen seal.. mindfuck much.
     Nii et homme samal ajal olen siis kas:
  1) Inglismaal
  2) kuskil üksikul saarel Robison Crusoed mängimas
  3) teispoolsuses kummitamas
     Juhuks, kui tõeks peaks saama see kolmas variant, oleks ilmselt mõistlik endale siin ja praegu üks tore testament koostada - mitte, et mul oleks nüüd i l g e l t palju asju pärandada.
   * Mu riidekapisisu saaks endale Mammu, kes sealt nagunii näiteks seda musta-valgetriibulist lohvakat kardigani ja jänesega halli lohakat kampsunit endale tahab.
   * Kõik need toredamad ja paremad raamatud mu riiulist võiks vast Raks endale võtta, arvestades seda, et ta on üks selline tore inimene, kellele ka reaalselt m e e l d i b lugeda.
   * Kogu mu pangakaardi sisu läheks ükskõik missugusele loomade varjupaigale.
   * Ahjaa.. mu voodi ja hunniku voodipesu võib siis Viljandisse saata jah, nagu ma lubasin. :)
   * Läpakas, telekas, ipod ja mobiil paluks igaks juhuks mulle kirstu kaasa panna - mine tea, võib olla teispoolsuses selliseid asju ei eksisteeri ja ilma ma lihtsalt ei saa, olgu ma siis surnud või elus.
     Lisaks veel seda ka, et kui ma reaalselt peaksingi vedru välja viskama, siis võite kindlad olla, et rahus puhata ma ei kavatse ja olen juba varsti äärmiselt trolli kummitusena tagasi ja kellel viitsimist ja häkkimisoskusi võib mu facebooki minna ja seal pisut teisi hirmutada staatustega nagu: "Elena Selge is playing chess with the devil" või "Just chillin' with mah mate Hitler, thinkin' bout takin' ovah da world,"
     So, this is all, i guess.. Viimaste sõnadeks võiks olla midagi deep'i ehk.
     Kui ma tõesti peaksingi siit toredast maailmast lahkuma, siis teadke, et mul on vaatamata kõigele tõesti kahju minna - nii palju on jäänud tegemata, nii palju on jäänud nägemata, nii palju on jäänud kogemata, nii palju on jäänud tundmata ja nii palju on jäänud ütlemata. Oleks tõesti kahju nüüd minna..




No comments:

Post a Comment